Friday, March 5, 2010

ya ALLAH...syukUuuuuuurrr!!

salam..
seriously...saya sgt malu denganNYA..
akhir2 ni, saya sering tidur semula selepas subuh...
tapi..saya tetap mendapat rezeki dan nikmat yang indah dariNYA..
kelmarin, saya dapat tau 1 kebenaran...
dan hari ini pula....saya dapat satu jalan..
ya ALLAH....ALHAMDULILLAH...ALHAMDULILLAH...ALHAMDULILLAH..
walaupun apa keputusan yang aku buat ni ada pro dan kontranya sendiri...
tapi aku dah fikir lama...
walaupun dulu aku nekad nak stay dan tabahkan diri..
aku nak tolong prof...aku nak tambah ilmu...nak dapat master..
tapi..ada beberapa perkara kat tempat itu buat aku sering patah hati...
aku sangat ingin pergi environment baru..org baru..
tapi aku xsampai hati nak maklumkan pada prof..
aku cuba tabahkan hati..biar tiap2 hari rasa takde hati huhu...
dan sekarang, aku ada alasan yang sangatttt kukuh..alhamdulillah...
aku doakan urusan prof sentiasa dipermudahkan...
aku doakan akan sentiasa ada org yg terbuka hati nak tolong prof seikhlasnya..bukan skadar memenuhi keperluan GRF semata..
master pulak..insyaAllah aku akan cuba jugak dapatkan 1 hari nanti..phD jugak..
untuk menunaikan kewajipan menuntut ilmu hingga ke liang lahad..seikhlasnya..
dan aku juga harap...
orang yang berkait puas hati..
mungkin ini yg didambakan selama ini...i'll be gone (^_^)

apapun...renungan pada semua...sekadar berkongsi..ingat..apabila ada rs dengki, menutup peluang manusia lain..menzalimi org...biarpun org xtahu...Allah akan tutup berpuluh2 pintu rezeki kamu tanpa kamu sedari..dan dibukakan pintu rezeki org yg didengki berpuluh2 kali banyaknya...~~~~jadi jauhi rasa dengki..kongsi peluang...kongsi ilmu..permudahkan ururan orang..ikhlaskan hati..insyaAllah Allah permudahkan biarpun jalannya berliku2... (^_^) ganbatte ney!!

0 wiSdom of WordS..: