Friday, October 16, 2009

kerek...

tadi saya mau basuh baju guna mesin..
saya lihat ada 2 bekas baju beratur...
rasanya belum basuh...
saya tengok mesin basuh...kosong..
saya tunggu 10 minit..(sebab saya rasa xbaik potong barisan)
akhirnya saya masukkan baju dan mula!
saya balik bilik, set jam supaya orang xperlu tunggu saya..
bila cukup masa..
saya turun..
saya lihat seorang manusia dengan muka KEREKKKKKKKK GILAAAAA tunggu depan toilet mesin basuh itu...
hehee...
mungkin dialah tuan baju2 tadi...
saya buat selamba je...dalam hati saya
"ingat anda saja boleh kerek???" hahahhahahahhahahha
lepas saya keluar..dia pun masuk baju..telahan saya benar belaka hahaha..

p/s: jangan kerek2...xbaik..haha...lainla memang aku niat nak potong line..tapi sape suruh dia x timing betul2 hehee...

2 wiSdom of WordS..:

athirah hanafiah said...

ha, kantoii malas basuh baju ni...
basuh guna mesin.
hehehehe

dyanamastor said...

hahhah...bz la...xsempat...baju putih je cuci tangan haahahah..tp depend on week la...