Thursday, October 22, 2009

BeriTa sediH

Berita 1

salam..
semalam sangat terkejut..
terima panggilan seorang teman rapat..
bertanyakan kebenaran satu berita..
aku terkejut..kerana aku juga belum maklum..
setelah mendapat pengesahan..akhirnya..
al-Fatihah untuk Allahyarham suami kepada Norshahaliza Sharum yang mengehembuskan nafas terakhirnya pagi semalam..
sedihnyaa aku rasa..
terleleh sikit seketika..
walaupun kami jauh...dah kurang contact, namun ukhwah itu tetap ada..
cubit peha kanan, peha kiri masih terasa..
ya Allah...kau kuatkanlah semangat temanku itu..
tabahkanlah hatinya..
jadikanlah anak-anaknya, anak-anak yang soleh dan solehah..
terlalu banyak dugaan Engkau berikan padanya..
berat dan payah..
aku doakan dia sentiasa diberi kekuatan dan ketabahan....AMIN...

Berita 2

pagi tadi...aku join kakak-kakak makmal mikrob 2 hantar umme ke KLIA
Umme student phD dari bangladesh..
dah habis so mau pulang..
sedih juga sebenarnya..sebab dia antara yang awal aku kenal waktu mula jadi RA dulu..
walaupun aku sedih..sebak..tapi hehe..aku berjaya menahan dari 'hujan'..
walaupun ketika babak 'hujan lebat' oleh akak2 yang lain..hehheh..
anyway...kepala pening skit sbb kurang tidur..
tapi aku puas..
aku puas dapat hantar umme, sebab lepas ni belum tentu dapat jumpa lagi...
ermmm...


ini je yang mampu aku bagi....ikhlas...

0 wiSdom of WordS..: