Monday, November 30, 2009

ye..itu 1 janji...


Dapatkan Mesej Bergambar di Sini


ya ALLAH..
aku tidak mahu jauh dari MU...
namun..lemahnya aku sebagai manusia...
terkadang langkah silap diatur..
membuatkan aku rasa jauuuuhhhh dariMU huhuhu...
aku bukan malaikat yang senantiasa patuh dengan suruhanMU..
aku bukan nabi yang dijauhkan dari melakukan kesilapan..
aku sekadar manusia biasa..
tidak pernah terlepas dari khilaf..
tidak pernah terlepas dari dosa..
namun aku tau..
ENGKAU MAHA PENGAMPUN..LAGI MAHA MENGASIHANI..
ampunkan dosaku ya ALLAH..
kerna aku hanya hambaMU yang hina..
yang gentar dengan hisabMU di akhirat..
kerana..biar sekecil mana perbuatanku..
juga mereka yang lain...
pasti tidak terlepas dari hitunganMU..
kerana itu....1 janji dariMU...


Dapatkan Mesej Bergambar di Sini



Dapatkan Mesej Bergambar di Sini

0 wiSdom of WordS..: