Monday, November 23, 2009

perlu ke luah??haha

siapalah aku untuk marah..
siapalah aku untuk merasa sedih..
siapalah aku..
aku bizi pun...aku yang dicari..
aku xbizi..cnfirm2 la kena cari hehe..
tapi aku xkisah sbab aku ikhlas...
cuma kadang2 sedih..
sebab..bila aku bizi, dan ada yg senang lenang..siap pergi jalan2..
makan2...
tapi tetap aku dicari..aku xkisah...siyes!
tapi saat dia 'kelihatan' bizi...dan aku kelihatan free, pasti akan keluar statement "saya taknak ganggu tuuut"...owhh....
yang aku sedih...kadang2..dia xlah sebizi yg dilihat..huhuhu..tapi..xpelah..
siapalah aku untuk mengadu..mengeluh..mengilan (ada ea perkataan ne?)
sebelum ni..banyak juga kerja aku tangguhkan..supaya tiap kali diperlukan, aku akan kelihatan seperti free...biarpon waktu itu kerja timbun2..
sebab aku tau, tiada orang lain yg dgn rela hati sudi membantu..
dulu lagi teruk..saat langsung tiada orang lain..ada yang hilang la..nak benti la..demam berpanjanganla...takde sapa tau beratnya tugas2 yang terpaksa dibuat seorang diri..makan pun xsempat..
sakit pun aku gagahkan..
aku xmengharap apa2 pun...
cuma...at least, orang lain tolonglah faham......
ermmmmmmmmm.....

~~diyana xminta dirinya dipuji2...cukuplah sekadar dihargai~~

0 wiSdom of WordS..: