Sunday, September 27, 2009

keMbali meriNdu...


lama gila dapat duk rumah..
sebenarnya da nak balik hari rabu...dengan abg sulung aku..
sebabnya aku nak buat kerja sket..
juga kerja makmal..
tapi ibu macam suh dok lama2...tambah bila dengar ada budak lab aku cuti seminggu..
jadi dia pelik la napala aku nak balik awal huuhu..
kebetulan k.ipar aku da stat sakit nak bersalin rabu tu..
abg lop aku pun tangguh lambat sket..pagi khamis..
tapi aku...last2 decide balik dengan abg emyla..hari ini huhu..
bila cuti lama-lama, rasa nak nangis lak balik UPM haha...
macam zaman skolah dulu lak hehe..
mesti ibu ayah da stat sunyi hehe..

pepun...selamat bekerja, bereksperimen, dan berbelajar pada diri aku sendiri..hehe..moga aku sentiasa bersemangat dan terus bersemangat! yeah!!

p/s: da stat rindu rumah pon huhuu..

0 wiSdom of WordS..: