Friday, August 14, 2009

astRo ceRia!!

salam..
haha..
entry ne bukan promote astro..
tapi nak sebut slogannya...CERIA~~~

hehe...2,3 bulan kebelakangan ne emosi tak berapa betul...
(emosi xbetul tu plak menggelapkan sedikit hati yg memang makin gelap huhu...)
mungkin kerana kehendak untuk berhijrah tempat tak dapat diteruskan hehe..
nak tukar tempat bukan pape pon...saja nak environment baru...nafas baru...cara kerja baru..
tapi ada beberapa sebab yang menghalang...xpela...
macam masa form 4...aku nak pindah ke sekolah jauh ckit...bagus lak tu..
tapi mak macam xlepaskan...
so aku stay..rela dalam paksa...last2 keputusan merudum..heheheh..
tapi, lepas kena motivasi...dan membetulkan balik niat heheh...aku ok..

so aku rasa sekarang pun macam tu kot...dalam proses kasi motivasi n betulkan niat..
cuma perlu masa sket...
xpela..ada hikmahnya kan...yang penting..
aku nak CERIAAAA~~ semula...SENYUM kembali...
xnak la fikir2 xbest dah...biar je apa orang buat ke..apa ke..
sbab manusia semua begitu...tiada yg sempurna..banyak khilaf, silap faham, salah sangka...
tiada yg sesempurna RasulNYA...
yang penting..kita ingat apa tujuan diberi nafas di muka bumi...
the rest depend on kita sendiri (^_^)

CHAIYOK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

0 wiSdom of WordS..: