Sunday, July 26, 2009

RM 50 BARU....

salam semua..
hehe...saja nak tunjuk..
baru tadi pergi keluar duit..
nak beli bekalan bulanan huhu...
atm tu mula bagitau "ATM ini kehabisan wang RM10"..
owh...teringat zaman belajar dulu...sangat takut keluar 50, maka 10 memang jumlah yang penting huhu...
haha melalut...dipendekkan cerita, aku kuar duit, dan keluarlah RM50 baru dari ATM tu..
mula2 akal lambat mengimbas memori, terlintas kat hati...eh,duit palsu ke?
kemudian terus teringat blog somebody yang pernah tunjuk pasal 50 baru ni...
aku tersenyum..korang tau apa aku buat pastu?
aku gi atm lain dan berdoa adala 50 lama..
heheh..aku kuarkan 50 saja...alhamdulillah yang lama...
nak buat apa???simpan jadi pekasam hahahahahah...
so ni gambar duit baru ea...



p/s: al-fatihah untuk Allahyarhamah Yasmin Ahmad...moga rohnya dicucri rahmat...dan moga masih ada insan lain yang mampu memberi idea untuk menyedarkan manusia melalui iklan2 berguna terutama di hari raya....bukan sekadar IKLAN SAMPAH sahaja...wALLAHua'lam

2 wiSdom of WordS..:

Ayunie Ramli said...

diana, dah lama da la kitaorg dpt duit tu hehe.

dyanamastor said...

hehe...sy bru dpt smlm la kak...hehe...