Friday, June 26, 2009

temuduga..foYa-foYa..aNNiversary dan kenDuri..

salam..
ooh...sungguh lama xupdate..
huhu...xpe...so plan2 masukla entry yang tertunda haha...
ni nak citer...10hb hari tuh aku balik ipoh...
err...g temuduga pegawai sains kajikuman@mikrobiologi.
actually mmg dah nia nak smbung master...so pegi just sj suka nak kutip pengalaman jer...
nak tgk mampukah kuasa akal ku ni menjawab soklan2 mencabar mereka hahahah....

tu 11hb la....pastu habis je interview, ayah n ibu bawa aku g kdai makan sedap juga untuk merasa kopi dangdut hahaha...ape diakopi dangdut???ni diaaa...hehehhe....
esoknya plak...12hb jumaat...aku bawa adik aku g foya-foya hehheh...gi movie marathon + beli barang2 nak masak kek + beli buku..kami tgk hannah montana n night at the musium..adek ku ituh mula2 mao tgk 17 again juga ish3...tp bg fair n square dgn umur akaknye ini maka km decide tgk night at the musium ituh hahahahah...then aku blanja BigMac 1 fmily bagi meraikan Anniversary ibu ayah yang ke......33 ke 32 ea???heheheh.....samat ulangtahun ibu ayah....terlupa nak amik gambar kad n hdiah ehehehhe...malam tuh wat kek kukus...tp xjd huhu...sangat pahit dan xnaik cantik huhuhu.....

13hb lak kami gi kenduri...sepupu ibu kahwin...well ni pon tade gambar...ada gambar budak kecik nakal neh je...
owh...nampak sungguh baik dan xnakal ahhahah



sudah ngamuk ini budak...heheheh



ye.....setakat itulah sahaja kerana pada 14hb aku pon betolak balik upm huk3....

0 wiSdom of WordS..: