Saturday, April 3, 2010

cat....cat...paCattt!!



hehe..salam semua..
hari ni nak citer pasal pacat hehe..
kenapa tiba2 je berminat nak cerita??
saja..sebab semalam baru sorang 'macik' dalam family aku..
tengah mandi tuh..boleh dia berlari2 keluar menjerit2 hahah..
~~err..dia sempat capai tuala ye..
aku yang kat dapur pun cepat2 la turun sebab dia jerit2 "akak, cepat akakkkk!!"
korang tau sebenarnya apa kes??
hahha..dia ingat ada pacat naik kat kaki dia waktu mandi..
sebenarnya benang karpet yg nmpak2 macam pacat je hahaha..
kelakar2....

aku pun geli sikit2la dengan pacat ni..
tp lepas dulu aku pegi camping kat tempat yang banyak gila pacat..
lepas tu da xtakut da heheheh....

banyak orang kasi petua dengan pacat ni..
ada yang pesan, sebelum masuk tempat2 yg dikhuatiri ada pacat ni, korang masukkan hujung seluar tu dlm stokin...pastu sembur2 ridsect kat kaki..
then if da kena gigit, jgn terus cabut, letak garam so dia ley la tertanggal..
aku xpernah try...selalunya aku kena gigit, bila dia da kenyang baru aku tersedar heheh...

apa2 pun, pacat taklah berbahaya sangat kalau dibanding dengan sedara pacat..cik lintah..huhu..
cik lintah agak bahaya...

entry ni bukanlah mau cerita pasal pacat sangat walaupun at 1st niatnya macam tu heheeh..
tp tiba2 tukar plan hehhe....
so..cukup dulu takat ni..laen kali kita cerita hal lain ye heheh


3 wiSdom of WordS..:

ZACK ENTRY said...

pacat oh pacat..penah gak kene gigit, tapi tak sedar..time pacat dah gemok dah..=P

dyanamastor said...

samelarr hehe..tgk2 dah bertnda n darah kuar je hehe..xpe2..org kt bgus gk sbb dia hsap drh kotor je hehe..

Ndeyla :) said...

pernah jugak kena gigit dgn bnang karpet...BHAHAHA!