LOKASI: CYBERVIEW LODGE RESORT & SPA
dengan En. Man pengurus kolej waktu kami dl.. Sedar x sedar...kejap je masa berlalu...
Semalam berakhirlah MAPG 09...Malam anugerah Pra Graduan Kolej 14 UPM...
Well...aku pegi as alumni jer..
niat meraikan kwn2...n jumpa kwn2 alumni MTM lain...
rindu nak kmpul sm kwn2 MTm...though xrmai yang dtg...
tp ht kira puas la jg...huhu...
wif keboNe..my partner of da nite..haha
bersama En. Kemilau Putra hehe..So..tahniah pd pemenang2 anugerah k!..Fik (Kemilau Putra)...Bad(Teraju Putra)...Tan (Bestari Putra)...n pemenang yg 10 org tu (Kencana Putra)...pada yang xberjaya..
takpe..Yg penting niat utk berbakti pd kolej n wrga kolej...
so the award will come itself (^_^) maybe not here...but someday u'll know...
pada kawan2 alumni lak...azim n miza, aie n k.ros, mas n wad, shidah n kebun...thank u so much k sbb join (cewwah...mcm ajk lak)....pd k.wawa n k.lia pun...wlaupun final year tp kira alumni mtm la..heheh...
pada ajk MAPG..(mcm bc lak)...slain pendaftaran, yang lain mmg superb...best!!..makanan best..acara ok, tersusun n tratur...video pun kire better than MAPG last year..so tahniah ea!!
aku rasa ni maybe la last kot aku join dinner kolej...pasnih da org xknal..xkan nak join lg hehe...
Anyway...hoestly...time tayangan multimedia, rasa rindu tbe2 datang....da lama aku lupakan rndu2 pd memori MTM neh...tp video tuh skit sbyk mengorek blk...erm...byk gila kenangan pahit manis sm kwn2 MTM dl....xper2...len kali citer...so here are de other pictures...apologize for da blur..depend pd tgn org huhu...
da sweet couple..k.ros n bro aie
da cute couple..azim n miza..
dessert yg best...emmmmm sedapp..
dengan shidah..
k.rose n me..
hehe...saje xmo betulkan..
k.lia..miza..azim..k.wawa.me..n shidah
wif miza..
dengan k.lia..
my lil' bro..chip chip hahaha..
jejaka MAPG???
hot couples wif celebrity of da nite hehehhe
k.wawa...amboiii..
my bro n sis..haa..cpt sket ns minyak eh!
aduh..gadis ayu??
luv dis pic..wlaupun nampak tembam hahah
macam kat rumah lak..hehe
mas sama partnernya..Mr. eX-Pres yg kijam..
main golf d malam buta?